Zobacz temat
 Drukuj temat
Dyskusja na temat regulaminu, turniejów i inne....
Mariusz
Podpisuję się pod tym co napisał David. Pozdrawiam
Edytowane przez samowar dnia 12.01.2014 12:49:44
nazywam się BOŻEK ... MARIUSZ BOŻEK Smile
 
http://www.dart.org.pl
Lasuch
David dobrze gada, polać mu! Również w pełni zgadzam się z jego wypowiedzią!
"Gdyby nie porażki, nie umielibyśmy docenić zwycięstwa."
 
http://www.chinskapatelnia.pl
woyti180
Statystyczny darter po tym jak odpadnie z turnieju, pyta o zajęte miejsce i idzie do domu. Kto zostaje? Najlepsi. Czyli kto? Przede wszystkim darterzy z Torunia.

tak trzymaj DAWID
polać muGrin
 
BL@DY
Jeżeli konstruktywną dyskusja sprowadza się do polać mu, a propozycji brak znaczy że jest dobrze jak jest? To pytam po co krytyka, z nudów, dla zabawy, ...bo tak? Ech...
 
michalw
w lidze gram niecałe 2 lata. Na turnieje indywidualne zacząłem chodzić dopiero w tym sezonie, dlatego nie mam doświadczenia z lat ubiegłych. Chciałem tylko napisać że doceniam to co robią administratorzy/operator ligi. I akceptuje postanowienia. Dla mnie informacja o tym ze c/amator będzie rozgrywany do pewnego momentu 301OO jest tylko kolejną dodatkową motywacją aby zajść w turnieju jak najwyżej i tym samym spędzić więcej czasu przy tarczy.

Nie będzie takiego regulaminu ktory wszystkim dogodzi. Myślę ze trzeba się pogodzić z tym ze na ten sezon nie został regulamin stworzony. Nie podchodzić do tego zbyt emocjonalnie bo zawsze będzie chodziło o zabawę. No i jednocześnie wszelkie ustalenia, przemyślenia wykorzystać już do sporządzenia regulaminu na kolejny sezon. Zbyt duże zmiany w tym sezonie będą tylko powodowały złe emocje.

to sa tylko moje przemyślenia, przypominam ze jestem z Wami krótko i mogę się mylić

pozdro dla wszystkich ;-)
 
czarny
Widzę, że najbardziej reformować turnieje dla c/ niezrzeszeni chcą ludzie którzy w nich nie grają! Sad
andr2ej 08rem5k1
 
qlimax
michalw napisał(a):